אורן יהי שלום חתונה שווה טקס חילוני טקסים

הרב ד"ר אורן יהי-שלום

אודות 
מייסד ומורה בבית המדרש החילוני  "ש.י.ח.ה בגליל" חוקר ומרצה בתחומי יהדות חילונית, עורך טקסים, תושב אלון הגליל- נשוי ואב לשתי בנות.  
דוקטור לחינוך מאוניברסיטת חיפה, חוקר את הזהות היהודית בחינוך הממלכתי.
מוסמך כרב חילוני מטעם המכון הבינלאומי ליהדות הומניסטית, תמורה – יהדות ישראלית.
M.A אוניברסיטת בר-אילן במדעי המדינה – תקשורת.
תעודת עיתונאות – היחידה ללימודי עיתונאות באוניברסיטת בר אילן
B.A במדעי המדינה והיסטוריה של המזרח התיכון
פעילות ציבורית
מייסד תנועת חינוך ישראלי ומנכל התנועה עד 2015 במסגרת זו נבנו מודלים של "גן ישראלי" ו"בית ספר ישראלי" המדגישים את הזהות הישראלית-יהודית הומניסטית כמנוף לשינוי פדגוגי.  כמו-כן שותף בפיתוח תכנית "חינוך ישראלי" למקצוע תרבות ישראל ומורשתו לכיתות ה עד ח  המופעלת בכ 100 בתי ספר בישראל.  ממייסדי תנועת "הכל חינוך", לשעבר דובר תנועת "דור שלום" ומוביל פעילויות הסטודנטים שוחרי השלום באוניברסיטת בר-אילן ערב רצח רבין ולאחריו.
 טקסי חתונה בעיצוב שלכם
לאחר מפגש ראשון ללא מחויבות נשלים בתהליך משמעותי הכולל חוויה לימודית והתמצאות בשאלות על זהות ישראלית ויהודית, מבנה טקס החתונה המסורתי ומשמעות סמליו. בסופו של דבר, לאחר דיאלוג מקצועי-  כל זוג מעצב לעצמו טקס משמעותי המשקף את רצון בני הזוג בזיקה לתרבות ישראל. והאושר גדול, כי כשיש משמעות – יש התרגשות.
קתרין ותמיר, בחום ואהבה גדולה על גג עזריאלי
אורי ומאשה, בערב בלתי נשכח
דימה ונטלי, בתמונה שכבשה רבים ותישאר סמל
מכתבי תודה 
אורן היקר,  
שמחה שזכיתי להכיר איש כמוך ועל כך שעברנו את התהליך הייחודי והמעמיק, אותו אני ומאור עברנו יחד אתך. הבחירה שלנו להתחתן באופן בו בחרנו לא הייתה שלמה ונכונה, כמו שהייתה, בלי התכנים החשובים והמעניינים שיצקנו לתוכה. יש משהו מאד נכון בדרך בה אתה מעמיק וניגש להיסטוריה של העם שלנו בכבוד ונותן לה מקום ראוי וחשוב.
בלי קשר לחתונה, השיעורים שעשינו יחד עוררו בי חשק ללמוד ולדעת יותר על ההיסטוריה והתרבות שלנו וחידדו אצלי את התפיסה שלנו כ״קהילה״. אחריי החתונה קיבלנו המון פידבקים מדהימים ספציפית בנוגע לחופה. אנשים מאד התרגשו ובירכו אותנו על כך שהטקס היה מאד אישי וייחודי לנו. יש משהו מדהים בלתת לטקס את המקום החשוב שנתנו לו וגם אנחנו מאד התרגשנו ונהננו מכל רגע.
לבסוף, נשאר רק להודות לך אורן על הזמן והאנרגיות הרבות שהשקעת בנו. אתה איש יקר וישנה שליחות גדולה במה שאתה עושה. כל זוג שיעבור את התהליך שעברנו הוא בר מזל! קצת עצוב לסיים..אבל זהו בינתיים. מקווה שעוד נתראה בעתיד ושבת שלום,
שירלי מאיר

כיצד בוחרים עורכ/ת טקס - ליחצו כאן

לפניות התקשרו 052-4738983 
 או פנו באמצעות הטופס להלן:
עורך את כל טקסי החיים
נועה ויאיר, אלון הגליל  2019