אבי פסקל חתונה שווה טקס חילוני טקסים

הרב אבי פסקל

עורך טקסים בכל הארץ
 לפנייה התקשרו:
04-9960609, 052-3794576 
או פנו באמצעות הטופס להלן:

"...לראות עצמו כאלו הוא יצא ממצרים".
הפירוש שאני מציע הוא:
שפסח הוא גם חג החרות.
השחרור מהשעבוד
ששועבדו אבותינו במצרים.
החרות איננה דבר מובן מאליו,
אלא יש לממש אותה.
כך גם בני הזוג שלנו
שכבר פורח לעינינו וכבר נתנו פרי ברוך.

(אבי פסקל מדרש מקורי מתוך טקס נישואין)
מכתבי תודה
מכתבי תודה לאחר טקס נישואין

אנחנו רוצים להודות לך מכל הלב על חופה מרגשת, שוויונית וייחודית.
באמת שאנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על הטקס שערכת ועל ההרגשה האינטימית והרגועה שהשרת על כל הסובבים. מהרגע הראשון שנפגשנו הרגשתי "בבית". לפני שנפגשנו איתך הייתי על סף ביטול עריכת החתונה בארץ. פחדתי שאני לא אמצא מישהו שיחתן אותנו וחששתי מביקורת מהסביבה ומרבנים שאני אפנה אליהם. ברגע שפגשתי אותך ביחד עם אמא שלי ואחותי החששות נפוגו. תודה שהכלת אותנו כזוג קצת שונה, ונתת לנו להרגיש מיוחדים בדרך שלנו. נהננו מכל דקה באירוע ובחופה בפרט.  אוהבים ונמליץ בחום
אביבה וג'ייסון ברוהין.

אבי שלום.
רב תודות על הטקס, היה באמת לעניין וערוך יפה. קיבלנו תגובות טובות מהאורחים. נשמח להמליץ עליך.
אולגה ויבגני
 
אבי היקר
הטקס היה לטעמנו ואפילו מאוד. העברת אותו בצורה מאוד עניינית זורמת והתגובות בהתאם. נמליץ עלייך בכל ליבנו בקבוצה ובכל מקום אפשרי!!! מודים ומאחלים לך רק טוב !!! שבוע טוב ורק בשמחות:-)
הדס ונתן
 
אנחנו מאוד מרוצים מהחתונה, והטקס המדהים שערכת לנו. מאוד החמיאו לנו על כמה אישי הטקס היה, מרגש, אותנטי וסוחף. כשיהיה לי את סרטון החופה אשמח להעביר לך. נברך אותך שתהיה שנה טובה, שתלווה עוד הרבה זוגות בדרכם המיוחדת והמרגשת לחופה. 
בהערכה רבה,
הילה ובן
 
הטקס היה מקסים, קיבלנו תגובות נהדרות.
ניר ונטלי העריכו כל רגע וכל מילה, ההתרגשות שלהם נמשכת, ורק עכשיו  כשהם בעבודה , אפשר לומר שהם חזרו ליום יום, אבל עד לפני שבוע עוד יכותי לישמוע בקולם נימה של נחת, כמובן שלטקס חלק גדול ומשמעותי ,תודה מקרב לב , המשך לערוך טקסים וליצור אווירה מיוחדת שכזו, אני מצרפת תמונה.
מירי, אמא של ניר ונטלי.

שלום אבי !
תודה רבה על הטקס הנפלא, הטקס היה מאוד מרגש ויפה ,המילים נגעו ללב. השארת לנו מזכרת לכול החיים.
בכבוד רב.
גליה ומיכאל גורדובר

אהלן אבי,
הטקס היה נפלא. חזרנו מירח הדבש בחמישי בבוקר ומאז אנחנו מקבלים תגובות נפלאות על הטקס והאירוע. סנדרה מאוד הופתעה והוקסמה מהטקס ושמחה מאוד על הטקס המסורתי.
המון תודה על הכל.
אחיה

היי אבי,
תודה רבה לך על הטקס המקסים. אנחנו מקבלים  פידבקים מדהימים בלי סוף מאנשים. מקווים שהוכחנו שאפשר גם אחרת. חתימה טובה ושוב תודה
ענת ורגב
Dear Avi,
We absolutly loved the ceremony and a lot of people came to tell us that they found it so authentic and extremly moving. So thank you very much once again. We are very happy to see that you enjoyed it. early with the long drive - that we know well   Thank you for leading us through the preparation and the ceremony - it meant of course a lot for both us !  Take very good care
Julien and Ronit
Monsieur le Rabbin,
Avec un retard dont je m'excuse, ma femme et moi, nous tenons à vous exprimer toute notre reconnaissance pour la cérémonie que vous avez organisée pour notre mariage. Elle était émouvante et chaleureuse, bref
parfaite.
Très cordialement, Michel et Claude Fliess
שלום אבי,
מאוד שמחים שבחרנו אותך! הטקס היה מאוד יפה וקיבלנו הרבה מחמאות מהנוכחים, מבחינתנו הכל היה מושלם ואנחנו מודים לך מאוד.
ויקה וניר רגב
 
אבי היקר,
אנחנו רצינו להודות לך מקרב לב, גם אני וגם אדם, הטקס היה מקסים ומאוד מרגש. התקלה באמת לא היתה משמעותית, התגברנו על זה מהר. האורחים מאוד התרגשו ואמרו לי אחר כך שזה היה טקס מאוד יפה. אנחנו מרגישים שזה היה בדיוק כמו שרצינו, ואפילו עלה על הציפיות שלנו. אנחנו מודים לך שערכת את הטקס. אמנם אדם התרגש והתבלבל קצת באמצע הטקס אבל האורחים לקחו את זה ברוח טובה ובסך הכל היה מאוד מוצלח. תודה רבה גם על הספר היפה שנתת לנו. זו מתנה מאוד מיוחדת ונשמור אותה כמזכרת מהטקס, יחד עם הכתובה. תודה שלקחת חלק בהגשמת החלום של שנינו.
מאיתנו, יפעת ואדם דה ואלטר
אבי היקר,
דבר ראשון המון המון תודה!!!!! היה לנו מרגש ומקסים!
וכל התגובות שקיבלנו עד כה היו נפלאות:)
הצרפתים התלהבו מהמסורת, והישראלים מהייחודיות והשוני..:) כל התגובות היו ממש מוצלחות ואפילו קיבלת תגובות על הצרפתית הטובה:)
שנה נפלאה, לייטי ועפרי
 
שלום אבי,
אנו מודים לך מכל הלב על הטקס היפה שעשית !
לפי דעתנו הכל היה מושלם . קיבלנו גם תגובות מהאורחים: ״ הטקס היה מרגש, בטעם טוב, מעניין , לא היה חסר הומור ..." אנחנו מאוד מרוצים ומאחלים לך הצלחה בכל מה שתעשה וכמובן שתמשיך לשמח אנשים בטקסים הנפלאים:)))
תודה, מאנה ומקסים
 
תודה לטקס חידוש נדרים:
אבי שלום
בשם הורינו ובשם כל המשתתפים והאורחים  בארוע שניהלת אתמול,אנחנו רוצים להודות לך על החוויה המרגשת והנפלאה שהענקת לנו. ההצלחה של הארוע היתה תלויה בך ואתה גרמת לנו אושר
תודה, גדעון


מכתבי תודה לאחר טקס בר מצווה

אבי שלום, 
קודם כל - תודה. מאוד נהנינו הן מהתהליך והן מהתוצר והכי חשוב שאופיר נהנה. קיבלנו תגובות מצויינות מכל האורחים. אכן להתראות (רק) בשמחות.....
הפארים.

 
תואר ראשון בהנדסה כימית בטכניון ומינהל עסקים במיכללת הגליל המערבי.
עסקתי בניהול, שיווק, הנדסה במפעלים שונים.
כיום עוסק בביטוח עם התמחות בנושאי תכניות מיוחדות לנכים והוריהם ובגיוס משאבים לעמותות ולמלכ"רים.
מוסמך לרבנות מטעם תמורה.

תפקידים ציבוריים:
יו"ר מרח"ב – מועצת הרבנים החילוניים בישראל. מרכז ועדות חינוך ותכנון בקיבוץ, חבר הנהלת הקהילה וחבר בצוותים שונים, מנהל עמותת "אהדה" הורים לנכים בקיבוצים כ 10 שנים, יו"ר הנהלת ביה"ס היסודי האיזורי "מעיינות" בכברי.

יצירה
הוצאתי לאור שלושה ספרי שירה: "איברים מושתלים", "האחד בספטמבר", "אוֹפַנֵי הַכִּפּוּר" – מחזור שירים ליום הכיפורים. כתבתי את: "וַיֶּאֱהָבֶהָ"  - לקט דרשות לפרשות השבוע ברוח יהודית חילונית הומניסטית. כמו כן, כתבתי ביקורת שירה ופרוזה בכתב העת "מאזניים". ספר שירה: "אופני הכיפור". אוצר אמנות בתערוכה "קווים מגבילים :  פריפריה,מיתוס,דעה קדומה", 2018.

יהדות חילונית
עוסק שנים רבות בהכנת טקסים, ימי זכרון וחגים ובטקסי חיים, בעיקר חתונות חילוניות.
בין תכניותי: הקמת קהילות חילוניות בגליל המערבי, הקמת בתי מדרש חילוניים בבתי הספר התיכוניים האיזוריים "אופק" בעברון ו"סולם צור" בגשר הזיו.

סוגי טקסים
עורך טקסי: נישואין, חידוש נדרים, חתונת כסף, חתונת זהב, בר ובת מצווה, לוויה ואבלות וטקסי לידה.
יש לי ניסיון רב בכתיבה, עריכה והנחיית טקסי חיים. 
עורך את כל טקסי החיים
Hai Avi,
Thank you for the ceremony!! Everybody loved it!!
Shana Tova!!
Kind regards, Sigal & Sotiris
 Shalom Avi
You are very thoughtful. T Thank you again for making it a truly blessed bat mitzvah. All of us there and her dad avlashulem were elevated and elated.
Shalom
Alan vosko

Avi Hi,
I hope you are well and are enjoying the summer!
that we can look at. I wanted to say thank you again for creating such a wonderful memorable day for us at Baram. We talk about the day frequently and I love watching the joy and happiness in Lucy’s eyes when she talks about it! You created a wonderful memory and I greatly appreciate it.
Thank you
Cindy Zate
 
מכתבי תודה לאחר טקס לידה
 
אבי, שלום!
הטקס היה בדיוק כמו שרציתי - לברך את הבת שלי ולהדגיש את מהות המפגש (כי ברוב הבריתות האנשים מתמקדים באוכל ושוכחים מה מטרת האירוע). קיבלתי המון מחמאות על הטקס, האנשים אמרו שזה היה מאוד יפה ומרגש. תודה רבה לך מכל הלב!!!
ומי יודע, אולי ניפגש בבת מצווה של דנה...
מריה
Rabbi Sarah, Rabbi Avi
Mikyong and I wanted to thank you both, and on behalf of the family, for a most beautiful and meaningful service for Axel. We couldn’t have wished for a moment so deeply personal and suitable for our family and for Axel.
Rabbi Sarah it was a real pleasure to work with you throughout the year, you have real spiritual leadership that we and Axel really appreciate, and thank you for sharing it with us. You were missed on the day but you were with us in spirit.
Rabbi Avi, well, you were there and saw with your own eyes how meaningful and engaging the service had been. We very much appreciate the personal and respectful tone in which you held the service, and can’t thank you enough for being part of our B. Mitzva experience on the day.
Thank you
Amos, Mikyong, Axel and the Miller family
 
היי אבי
הטקס היה מושלם, כיפי, קליל ומהנה. המון תודה לך!
ניפגש  בשמחות
נטלי ורועי
כולם, לא רק אנחנו 😉, היו פעם ראשונה בטקס חופה חילוני. היה מדהים!
במיוחד עם השתתפות ילדים וחברים בטקס. המילים והברכות ריגשו את כולם.
כולם היו קשובים למה שמתרחש. ובעיניי זו מחמאה הכי גדולה, אנשים ללא פלאפונים באירוע.
תודה, גלינה ורומן.
 
אבי,
תודה רבה על הטקס המדהים שעשית לנו וליונתן!! החוויה היתה מדהימה ועלתה על כל הציפיות שלנו. הבית כנסת בציפורי היה יפיפה, והרגשנו שמאוד מיוחד לערוך שם את הטקס. כל המשפחה שהגיעה הסכימה שהמיקום והטקס היה מיוחד במינו, אינטימי ומאוד מרגש. שוב תודה רבה על הכל, הטקס שארגנת היה בדיוק לטעמנו ולא יכלנו לבקש משהו יותר מושלם.
רודי, שני, יונתן, עדן וסופי.
אבי הכל היה מדהים!
הטקס היה מעניין, לא כבד ויפהפה.
ראינו בקהל שאנשים התרגשו, ואח"כ גם סיפרו לנו 
שהיה טקס מאוד מאוד מרגש!
אין לנו שום דבר שרצינו שיהיה שונה מבחינתנו הכל היה מושלם!

אירה ומיכאל